BE THE CHANGE YOU WANT TO SEE IN THE WORLD

JONGCD&V is een ideeënlaboratorium waar jongeren door discussie, samen met mensen en organisaties op zoek gaan naar ideeën én antwoorden maatschappelijke uitdagingen.

JONGCD&V wil jongeren op een laagdrempelige manier prikkelen rond politiek en hen mee laten participeren aan het beleid. Hiervoor tracht JONGCD&V haar beweging steeds verder uit te bouwen door het oprichten en actief ondersteunen van lokale en regionale kernen, door ruimte te bieden voor ontmoeting en ervaringsuitwisseling, door (kader)vorming aan te bieden op verschillende niveaus, door het organiseren van laagdrempelige activiteiten en door jongeren te ondersteunen in hun politiek engagement.

JONGCD&V licht de CD&V-instanties regelmatig in over haar activiteiten zoals zij ook, door aanwezigheid in de verschillende bestuursschakels op de hoogte gehouwen wordt van de besprekingen in de partij. JONGCD&V wil evenwel een autonome beweging zijn die op een eigen wijze bijdraagt tot de vernieuwing van het politieke leven.

Bij JONGCD&V willen we werken aan een betere wereld. Daarom zijn we overal actief. Op Europees niveau en op nationaal niveau. Maar ook in onze provincie, onze regio en ons Izegem. Wil je onze ploeg versterken? Ook in Izegem hebben we een gedreven kern van jongeren. Wil je mee aan tafel zitten? Neem dan contact op met één van onze jongeren. Of neem contact op met onze jongerenvoorzitter Simon Van Walleghem.

Meer info : www.jongcdenv.be